Wednesday, May 11, 2011

It's the climb


I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking

But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb
-Miley Cyrus The Climb Lyrics-


Assalamualaikum, Ok.. ini Entry pertama aku pada bulan mei ini... Mungkin lepas ini, aku jarang update Blog dah sebab.... Aku akan BERSEKOLAH!!! Fuh~ Serious aku belum bersedia untuk menjejakkan kaki semula ke sekolah... Tapi, ini keputusan aku. Aku tidak akan berganjak walau selangkah pun, Aku tidak akan terpedaya dengan hasutan anasir-anasir yang cuba mematahkan semangat aku dengan menganggap "Aku telah terjatuh ke Jurang yang sangat dalam". Bak kata Miley Cyrus dalam lagu nya ni "But I gotta keep trying, Gotta keep my head held high... There's always gonna be another mountain, I'm always gonna wanna make it move..." Aku akan cuba sedaya upaya aku untuk mendaki jurang itu dan aku akan buktikan kepada anasir-anasir itu... Yang aku boleh!! 




Keep on moving, keep climbing, Keep the faith, It's all about the climb...










p/s: InsyaALLAH...
p/s: Like lah kalau sudi :))))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...