Monday, April 4, 2011

Ucapan Perasmian sempena pertukaran kulit.



Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera.

Pertamanya saya ingin memanjatkan syukur kehadrat Allah S.W.T kerana dengan limpah kurniaNya dapat kita bersama-sama berkumpul di belog yang serba indah ini sempena, 
Majlis Perasmian pertukaran kulit belog saya.
Bagi kali yang kedua. 
Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang telah meluangkan masa untuk bersama-sama menjayakan program ini meskipun anda keseorangan di depan PC masing-masing.

Para hadirin sekalian, 
Tujuan saya menukar kulit belog saya ialah bagi mengantikan kulit yang lama yang kelihatan bosan dan tidak menarik langsung. Proses menukar kulit belog saya ini tidaklah sesakit mana yang anda jangkakan dan memang tidak sakit pun kerana bukan saya yang bertukar kulit tetapi belog saya. Saya berharap dengan kulit yang baru ini, akan menambah lagi semangat yang jitu untuk berblogging dan semoga anda tidak jelak untuk meninjau perkembangan semasa belog saya.

Akhir kalam, saya berharap perjumpaan ini akan dapat menjalinkan perhubungan yang akrab antara kita, dan bagi pembaca yang belum mengikut saya (Follow), saya berharap semoga hati anda terbuka untuk mengikut saya. Hehehe. Ops, Erm...

Dengan lafaz Bismillahir Rahmanir Rahim, saya merasmikan Majlis Pertukaran Kulit Belog Saya.
*kedengaran bunyi paluan kompang memecah suasana. 

Wabillahitaufiq Walhidayah Wassalamualaikum 
Warahmatullahi Wabarakatuh.



© Yang Umar Aziman



p/s: Sekian sahaja majlis perasmian pertukaran kulit belog insidemyeyeball.blogspot.com yang berlintas lansung di perkarangan PC anda, yang dirasmikan oleh Yang berbahagia... Eh, Encik Yang Umar bin Aziman, pengurus besar insidemyeyeball.blogspot.com. 
p/s: How? You like my new blog layout? Pretty cool right? If you like, press the like button, Ok. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...