Sunday, April 3, 2011

Katy Perry - E.T, Creativity or Illuminati ???

Assalamualaikum.

Hye readers belog insidemyeyeball.blogspot.com. Kali ini aku nak suruh korang usya video music video terbaru dari Katy Perry - E.T. Adalah kawan-kawan aku yang minat Katy Perry ini dan sangat pissed off dengan video terbaru dari Katy Perry ini. Seperti yang aku jangkakan, music video ini banyak jugak unsur-unsur illuminati (Barangsiapa yang rajin + tiada kerja macam aku ini, kaji benda-benda illuminati freemason ini mesti tahu punya lah. Hahaha) Korang tak percaya ? Korang pergi tengok music video kat bawah ini. Ada macam iras-iras video Lady Gaga - Born This Way. Ada manusia berkaki rusa (baphomet) then ada unsur-unsur kelahiran semula, robotik (mind control) dan ending video klip ini ada lah 'the happy couple walk off at the end into the light' (padahal pasangannya tu alien #Fakap),Adakah ini merupakan gambaran dari Brave New World? Lebih mirip Slave New World (order) lepas tu sama jugak macam lagu Britney Spears - Hold It Against Me & Lady Gaga - Born This Way sebab tiga-tiga video clip ini tunjuk asal dorang dari outer space dan yang paling penting music video mereka peliks. 

Korang punya akal untuk berfikir kan? Aku taknak ulas panjang, sebab aku tahu para-para readers aku jauh lebih bijak dari aku, terutamanya korang yang sedang membaca post nie. =)





© Yang Umar Aziman

p/s: Korang nilai sendiri lah ya, sama-samalah kita memperkukuhkan iman kita, dunia semakin jauh tersimpang dari landasannya.
p/s/s: Kalau korang suka dengan post ini, boleh lah klik button like ok, klik lah, klik... Tak nak klik sudah. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...